Web 1.0 Nedir?
İnternetin ilk dönemlerindeki teknolojiye denir. Kullanıcılar bu dönemde interneti sadece bilgi...
Web 1.0 Nedir?
İnternetin ilk dönemlerindeki teknolojiye denir. Kullanıcılar bu dönemde interneti sadece bilgi...
Günümüzde reklamları hayatımızın her alanında görüyoruz. Özellikle televizyon başta olmak üzere internette, web sayfalarında ...
Bir reklam mecrası olarak internetin geleneksel mecralara göre üstünlüklerinin yanı sıra zayıf olduğu noktalar da bulunmaktadır. İşletmenin, bu ö...
Dijital kartvizitler eşsiz bir tanıtım aracıdır. Diğer kartvizitlerin aksine, renkli ve animasyonlu dijital kartvizitler potansiyel müşterilerin gözünde da...
SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) ve sosyal medya stratejileri, dijital pazarlama dünyasının temel yapı taşları arasında yer almaktadır. Her iki alanın birbirine ola...
Yapay zeka teknolojisi son yıllarda iş dünyasında büyük bir ilgi odağı haline geldi. İş süreçlerinde kullanılan yapay zeka uygulamaları, iş ...
E-ticaret işletmeleri için yurt dışında pazarlama yapmak, müşteri tabanını genişletmek ve gelirlerini artırmak için önemli bir fırsattır. Anca...
Yurt dışında faaliyet göstermek isteyen firmaların artık dağıtım ağı oluşturma konusunda bilinçli adımlar atmaları gerekmektedir. Bunun için fark...
Yurt dışına açılmak isteyen birçok firma için doğru işbirliği modelini seçmek oldukça önemlidir. Satıcı işbirliği modeli, &uum...
E-ihracat yapmak, işletmelerin küresel pazarlara açılmasına yardımcı olur. Ancak, e-ihracatın yapılabilmesi için işletmelerin öncelikle uygun bir...
Yapay zeka ile geliştirilen yüz tanıma teknolojisi, son yıllarda pek çok alanda kullanılmaktadır. Bu teknolojinin en önemli kullanım alanları arasında k...
İçerik pazarlamasını etkili hale getirmenin ilk adımı, hedef kitlenizi belirlemektir. Hedef kitlenizi araştırmadan, ne tür içerikler üretmeniz ger...
Girişimcilik Nedir?
Girişimcilik, bir işletmenin başlatılması, yönetilmesi veya büyütülmesi sürecinde ortaya çıkan insiyatiflerd...
Etkileyici içerikler yaratmak, hedef kitlenize uygun içerikler oluşturmayı gerektirir. Hedef kitlenizin yaş, cinsiyet, gelir düzeyi, ilgi alanları, ihtiya...
Online ticaret ve ihracat, son yıllarda hızlı bir şekilde yükselmektedir ve bu yükseliş sadece COVID19 pandemisi nedeniyle değil, aynı zamanda teknolojinin geli...